27. září 2014

Vykecávačka no.1

Slíbila jsem vykecávačku, tak je tady !



Jak jste si jistě mohli povšimnout, poslední dobou to tu lehce stagnovalo. Důvod je prostý, jelikož jsem si poslední dny prázdnin užívala opravdu (OPRAVDU!) naplno, skončila jsem s Bronchitidou ve společnosti starých známých antibiotik. A i přesto, že tím pádem docela přibylo volného času, neměla jsem absolutně žádnou energii na psaní a čtení čehokoliv. Nicméně jsem se jeden večer vyhecovala a donutila se aspoň dodělat už tak dlouho odkládaný nový vzhled blogu...

I to byl, ale boj ve kterém jsem pomalu, ale jistě, prohrávala. Začalo to nespoluprací skvělého (teď ho budu chvilku pomlouvat, ale nakonec přece jen fungoval, takže se vracím k označení skvělý :D) programu na šablony Artisteer. Tomu se totiž nezdálo vůbec důležité mi oznámit, že něco selhalo a práce za poslední dvě hodiny prostě nebude uložena. Tak fajn, řekla jsem si, jen tak něco mě neodradí a jdu se na to vrhnout znovu. Ale ejhle, aby náhodou blogger nezůstal na chvilku v něčem pozadu, další hodinu mě odmítal k blogu přihlásit. A když už jsem zvítězila nad Artisteerem i bloggerem, ukázalo se, že ani já nejsem zrovna velký koumák a jedním nepatrným kliknutím se změnila ze správce na autora blogu. Pro ty, co se v tomto neorientují, autor nemá oprávnění měnit cokoliv v nastavení a může maximálně přidávat příspěvky. A tak jsem po celém dni stráveným hloupostí svojí vlastní i tou programovou, zaklapla počítač a modlila se ke všem možným bohům, aby mě druhý den Tessinajks spasila a zas udělala správcem.
Jelikož už vidíte nový vzhled, jistě jste se dovtípili, že tenhle příběh má šťastný konec, kdy se Ellen zase správcem stala a všichni žili šťastně až do smrti. Já jenom doufám, že se vám nový vzhled bude líbit, protože po tomhle všem zas na nějakou chvíli zůstane - mé nervy by v nejbližší době další podobný nápor nepřežily. Abych si jenom nestěžovala - mám velkou radost z nové spolupráce s knihy.idnes.cz, a pokud všechno půjde tak, jak má, už zítra mám v plánu přidat novou recenzi na knihu Návrat z temnoty.

Takže už jsem tak nějak shrnula, co se dělo a teď náhled trochu do budoucna :) Už delší dobu se mi v hlavě tvoří nápad na soutěž a do konce roku by se snad měla konečně uskutečnit. O co, že půjde ? Jelikož jsme knižní blog, tak samozřejmě tématem budou knihy, ale tentokrát se nebude soutěžit o knihy jako takové. Ale víc vám už samozřejmě neprozradím a budete si muset ještě chvilku počkat. Dále nás v říjnu čeká knižní sraz na který se už vážně moc těším. Bude se jednat o mé srazové poprvé, tak doufám, že mě tam ostatní nesežerou a všechno bude tak skvělý, jak pořád všichni tvrdí :D

Chystá se někdo z vás také na říjnový knižní sraz ? :)


2 komentáře:

  1. Jakto, že jsem tenhle článek nechala bez povšimnutí?!? :)
    Nový design se mi hodně líbí :) Strašně skvělé barevné ladění a header je prostě překrásný :) :)
    Jsem ráda, že od té doby, kdy vzniknul tenhle článek už ses snad uzdravila :)
    Těším se, až tě konečně na srazu poznám! :)
    A soutěž budu nedočkavě vyhlížet :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, ale jak to, že já jsem nechala tak dlouho bez povšimnutí tvůj komentář ? :D
      Děkuju za chválu, vyhrála jsem si s tím několik hodin :D :D
      Soutěž vyhlížej, plánuji ji tak někdy před vánocema :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentář :)