3. prosince 2014

Recenze: Můj život u sousedů

Originální název : My life next door
Série: My life next door #1
Autor : Huntley Fitzpatrick
Český název : Můj život u sousedů
Počet stran: 360
Datum vydání ČR : 4. srpna 2014
Nakladatelství: CooBoo

Garrettovi jsou všechno to, co Reedovi nejsou – hlasití, chaotičtí a láskyplní. A Samantha Reedová nemůže odolat a každý večer tuto úžasnou rodinu pozoruje ze svého střešního okna a touží být jednou z nich – vymanit se z područí dominantní matky a nepodřizovat svůj život jejím přáním. Avšak zdá se, že je to pouze krásný sen… až do jednoho letního večera, kdy za ní vyšplhá Jase Garrett. A všechno se změní!  
Oba se potýkají s trapnostmi i krásami první lásky, Jaseova rodina Samanthu okamžitě přijme do svého středu, i když ona ho před tou svou drží v tajnosti. Vše je téměř dokonale až do okamžiku, kdy se stane něco, co změní celý její svět. A Samantha se náhle musí rozhodnout a zvolit si, kterou z obou rodin zachrání. 
Fantastický debut o rodině, přátelství, první lásce a nemožnosti být věrný jediné osobě, kterou milujete, aniž byste zároveň zradili další.
Po všech těch vraždách a zvrácených příbězích jsem měla chuť přečíst si něco milého. Do oka mi padla právě kniha Můj život u sousedů. A když se tak podívám na sychravé počasí, letní příběh plný sluníčka a lásky je pro mě přesně to pravé !


Samantha byla vždy fascinovaná svými sousedy. Jejich život se totiž od toho jejího lišil tak, jak jen to jde. Puntičkářská matka a chladný domov, kde má všechno své místo, totiž na první pohled úplně kontrastuje s domovem Garrettových. Ti žijí v neustálém chaosu a hluku, ale i přesto u nich můžete najít něco, co u Samanthy chybí - lásku...

Kniha se na první pohled tváří jako bezduchá romantika na letní večery, ale zdání klame. Pod slupkou jednoduchosti, člověk může najít opravdu krásný a reálný příběh, který sice nemá žádné velké zvraty a šokující odhalení, ale čtenáře si získá právě svoji všedností. Hodně mi kniha připomněla pocit, který jsem měla u Amy & Roger: Na cestě. Hlavní postavy knihy jsou totiž skuteční lidé, kteří mají své problémy a strachy a nesnaží se čtenáře přesvědčit o své dokonalosti. Samantha i Jace jsou hrdinové, kterým musíte fandit a kteří si vás prostě a jednoduše získají.

"Garrettovi byli mou pohádkou na dobrou noc, i když jsem ještě nevěděla, že i já sama jednou vstoupím do děje."

V knize se neřeší jen ta první láska a problémy s ní spojené. Zaměřuje se i na rodinu a přátelství a takové ty normální strasti, které v jakékoliv obměně můžou potkat kohokoliv z nás. A právě to, jak kniha popisuje celý život svých hrdinů, bylo tím, co si mě tak získalo. Samozřejmě trochu toho klišé a předvídatelnosti od tohoto žánru musíte očekávat, ale všechno bylo v tak snesitelné formě a nenásilně podáno, že nemám moc, co vytýkat. 

Hodnocení
Můj život u sousedů je dokonalá oddychovka a to nejen na letní večery. Pokud si tedy chcete dopřát trochu sluníčka a oddechovku, která má hlavu a patu, je pro vás tou správnou volbou. Všedně nevšední příběh Samanthy a Jacee není jen pro zapřísáhlé romantiky, ale i pro ty, co hledají pobavení a odpočinek.



Knihu si můžete objednat v internetovém knihkupectví arara.cz.




4 komentáře:

  1. Jůůů :) Krásná recenze :)
    Na knížce mě nejvíc zaujal její hřbet, který je proužkovaný, pokud se nemýlím a je hrozně roztomilý :) :D
    Před vánoci nikdy není o chuť na romantickou letní oddechovku nouze :) Jojo, tahle knížka by se pod stromeček hodila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :)
      Já čtu letní knížky nejradši v zimě a zimní v létě :D Považuji to za vyrovnání venkovní teploty :D
      Se hřbetem se nemýlíš, je fakt krásný :))
      Teď si mi úplně připomněla, že bych měla vymýšlet seznam knih, co chci najít pod stromečkem :D

      Vymazat
  2. Skvělá recenze! Já jsem se po knize jednou dívala, ale nějak jsem na ní neměla chuť, ale po tvé recenzi jsem na ní chuť dostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Jsem ráda, že jsem navnadila :) Je to pohodová knížka, jak dělaná na nudné zimní večery :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentář :)