22. října 2013

Abeceda spisovatelů : Meg Cabot





Toto meme pořádá GiraffeAndy a příspěvky se budou zveřejňovat (snad) každé úterý.


Meg Cabot

1) Kde a kdy se narodil/a, kde právě žije:

1. února 1967, Bloomingston, Indiana, USA


2) V kolika letech vydal/a svoji první knihu, jaká kniha to byla: 

Svojí první knížku vydala v 30 letech pod pseudonymem Patricia Cabot. Publikace vyšla pod názven Where Roses Grow Wild. 

3) Žánry, kterým se věnuje:

Primárně se věnuje románům a dramatům, ale již má za sebou i mnoho knih pro děti. 


4) Tituly, které jsem od autora přečetl/a: 



Přečetla jsem celou sérii jménem Mediátor, která obsahuje šest dílů:


Tato série mě moc bavila, jelikož bylo dost evidentní, že autorka má všechno promyšlené a nešije příběh horkou jehlou jenom proto, aby měla co nejvíc dílů, když se evidentně dost dobře prodávala. Ale to si všechno můžete přečíst v recenzích. :))



5) Jaký má styl psaní, co se mi na něm líbí:


Moc se mi líbí, že autorka má velice volný styl tvorby. V jejich dílech můžete naleznout vulgarismy, dobová slova, ale taky velice moderní slovní spojení a oslovení. Třeba právě u Mediátora jsem jenom listovala a listovala a nestačila se divit, jak stránky ubíhají. Navíc čtení je to i velice jednoduché, takže člověk dokáže i polehounku relaxovat a neubíjí ho přechytralé texty, které dokážou být i dost ošemetné, jelikož ne všichni umí psát tak, aby to i inteligentním dojmem působilo. 


6) Libovolná zajímavost, kterou jsem o autorovi našel/našla:



Místo nějaké zajímavosti jsem se rozhodla vám postnout jedno skvělý video. :D já jí asi miluju.

7) Jaké knihy bych si od autora rád/a přečetl/a či na vydání kterých jeho knih se těším:


V blízké době se chystám na knížku Nenasytná, kterou už mám doma přichystanou. Která se skládá ze dvou dílů, trošku mě mate Goodreads, kde je ještě zmíněný díl třetí, ale snad to druhým už končí, protože jestli bude ještě třetí, tak vyjde v nedohlednu a to bych byla smutná. :D





Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za komentář :)