20. října 2013

Posuď knihu podle obalu #1


Toto meme pořádá Syki a příspěvky se budou zveřejňovat (snad) každou neděli.
Jde o to vybrat si knihu, napsat anotaci a zhodnotit její obálku.




Originální název : Emerge
Autor : S.E. Hall
Série : Evolve Series #1
Český název : nevyšlo
Počet stran : 268
Datum vydání USA : 20. 5. 2013

Anotace:
Laney je bystrá, atletická, jižanská divoška, která nechává jen málokoho dostat se příliš blízko, používající své sarkastické poznámky, aby od sebe odváděla pozornost. Také nemá tušení, jak jí ostatní vidí, Evan jí chránil a toužil po ní od té doby, co byli děti. Ale vysoká škola klade mezi Laney a Evana propast na kterou ani jeden z nich nebyl připravený - staré vztahy jsou testovány, nové vznikají a nic  už nikdy nebude stejné.
Zvlášť když přichází Dane Kendrick,který vůbec není tak důvěrně známý, okouzlující jižan z domova, ale je živočišný svým vlastním způsobem.
Příběh o dospívání, přátelství, věrnosti, první lásce, prvopočáteční lásce ... a životě.

goodreads
recenze



Názor:
Před časem jsem psala recenzi na tuhle knihu, kde jsem se zmiňovala, že kdybych měla dát na původní obálku, knihu bych měla stále zařazenou v to-read a asi by tam ještě dlouho zůstávala. Jediný důvod proč jsem na ní vůbec narazila bylo velmi vysoké hodnocení. Ale znáte to, špatná obálka dokáže divy a kladné recenze mě sice nahlodaly, ale nepřesvědčily. 
Pak se ale obálka změnila na tu kterou můžete vidět výše a já se do knihy s radostí pustila. Obálka sice není nijak nápaditá nebo strhující, ale mě se právě ta obyčejnost líbí. 
I font, kterým je název knihy napsán se mi líbí, protože nepůsobí nijak přeplácaně a na obálce výrazně nebije do očí (což nevím jestli se dá považovat za klad, ale já prostě nemám ráda moc křiklavé věci).

Pak vám ale musím ukázat i původní obálku, aby jste pochopili, proč jsem z té nové tak unešená.



Tohle mi totiž připadá jako úžasný příklad toho, jak by obálka vypadat neměla. Nevím jak vám, ale mě tahle obálka evokuje nějaký strašný kýčovitý román alá argentinská telenovela. Nedokážu ani moc vysvětlit, čím to je. Ale všechno dohromady na mě přímo ječí - TOMU SE VYHNI!
Asi jsem tenhle pocit neměla jenom já, protože dnes už tuhle obálku u knihy nenajdete a já jsem musela chvilku googlit, abych jí objevila. Jsem ráda, že nakonec měl někdo dost rozumu a tuhle hrůzu změnil na obálku, která vás možná sice nepřinutí knihu číst, ale ani vás od ní úplně neodradí.





1 komentář:

  1. Reallƴ when someone doesn't be aware of then іts up to other people that they will assist, so here itt taҟes
    place.

    Feeel frde to visit my web-site tworzenie stron poznań

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář :)