15. listopadu 2013

Premiéra Hunger Games 2 + soutěž !



Premiéra druhého dílu knihy Hunger Games už je za dveřmi. Ve čtvrtek 21.listopadu se otevřou dveře kinosálů a vy si budete moci vychutnat filmovou podobu této oblíbené dystopie !
Já se musím přiznat, že jsem knihami i filmem Hunger Games nedotčená (já vím, shame on me !). Ale v nejbližší době to mám v plánu změnit a ponořit se světa, který tato kniha přináší :)

Nakladatelství Fragment, ve spolupráci s českým distributorem, pro vás připravilo velkou soutěž, kterou si můžete zkrátit čekání.

Podrobnější informace naleznete na stránkách www.hunger-games.cz

No a pokud jste na tom stejně jako já a kniha Hunger Games se k vám ještě nedostala, celou sérii si můžete objednat na stránkách Fragmentu.


2 komentáře:

  1. Jdu na HG v pátek 22. a nemůžu se dočkat! :D čas si krátím tím, že je znova čtu.. jak já je miluju :D :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář :)