18. ledna 2014

Obálková vojna #5


Toto meme pořádá Maťa

O co jde ?


Každou sobotu porovnáme různé obálky vybrané knihy a z nich sestavíme žebříček podle toho, jak nás jednotlivé obálky zaujaly.


Hned na začátek bych se chtěla omluvit za to, že poslední dobou nic moc nepřibývá. Tessinajks i já máme zkoušky, takže moc nestíháme číst ani přidávat příspěvky.

Pro tento týden jsem si vybrala knihu Temné kouty...

Originál
Česko
Francie
Španělsko
Holandsko
Itálie
Norsko
Dánsko




























★ Pořadí 
1. Francie
2. Holandsko
3. Originál
4. Česko
5. Španělsko
6. Dánsko
7. Norsko
8. Itálie


Tak tento týden jsem se u pořadí pořádně zapotila. Skoro každá obálka má něco do sebe a já se bez mučení přiznávám, že jsem pořadí změnila nejmíň 10x.
Francie se mi opravdu moc líbí. Ten sépiový filtr dodává celé obálce tajemný nádech a takovou knihu s takovou obálkou bych ve své knihovničce hned brala :)
Holandsko mě překvapilo (rovnou říkám, že jeho umístění jsem asi milionkrát změnila:D). Sálá z něj to tajemno a vím jistě, že vidět tuhle obálku v knihkupectví, určitě nebudu váhat a sáhnu po ní. Originál je na můj vkus až moc jednoduchý, ale zas není přeplácaný a určitě u člověka vzbudí zvědavost.V ČR jedeme stále ve stejném stylu jako u ostatních knih od Gillian Flynn a za to ode mě tato obálka dostává plusové body :)

Ani Španělsko není špatný, ale zajímalo by mě, co to mají pořád s tou opuštěnou silnicí.Je to už několikátá obálka na, které Španělé přesně tenhle motiv použili :D Proti dánské obálce zas tak moc nemám, ale nelíbí se mi kombinace barev. Pro mě asi až moc barevné.
Norsko... nějak mi tam nesedí ty modré proužky na hřbetu knihy.. A nakonec Itálie, která je tak jednoduchá až bych jí přehlídla :D V jednoduchosti je sice krása, ale nemělo by se to přehánět.



                                                                                                                     


7 komentářů:

  1. Mně se nejvíc líbí holandská a francouzská, ale česká taky není špatná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holandskou a francouzskou jsem pořád měnila :D Jednou byla první jedna, potom druhá :D
      Obě mají něco do sebe.
      Česká není vůbec žádný propadák, ale ani žádný zázrak :D Ale vážně se mi líbí, že zůstávají pořád u stejného stylu :)

      Vymazat
  2. Mně se nejvíce líbí holandská! :) A Holandsko i celkově je moc krásné. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa páči Holandská, tá Francúzska má čudnú farbu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nejhezčí je holandská a česká! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych se teda taky nemohla rozhodnout mezi francouzskou a holandskou :D Ale ta francouzská mi připomíná staré fotky a ty já mám moc ráda, takže bych ji taky zvolila jako první. A u české jsem ráda, že zůstávají u stejných stylů obálek, aspoň mi to bude v knihovničce pěkně ladit a pasovat vedle sebe :)

    OdpovědětVymazat
  6. Francie a Holandsko se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář :)