5. března 2015

Týden s knihou Nespavost




Dlouho slibovaný projekt je konečně tady !

O co, že půjde ?

V týdnu od 6.3. do 13.3. se vám budu snažit představit knihu Nespavost od autorky J.R.Johansson. Kniha sice vyšla už před nějakým tím pátkem, ale podle mého se jí nedostalo tolik pozornosti, kolik by si zasloužila a tak jsem se rozhodla vám ji i její autorku trochu více přiblížit.

Můžete se těšit na rozhovor, ukázku, recenzi a mnoho dalšího. Na konci vás samozřejmě čeká překvapení (asi dokážete odhadnout jaké). Takže vám radím, sledujte pozorně, ať vám něco neunikne, na konci se vám to bude hodit. 
Nebudu se už moc rozepisovat, zítra na vás čeká první článek a to seznámení s autorkou a samotnou knihou.


Moc bych chtěla poděkovat nakladatelství Yoli i samotné J.R.Johansson za pomoc s projektem !


PS: Datum 13.3. není jen náhoda, rozhodla jsem se tématicky skončit v pátek třináctého :)


6 komentářů:

  1. Super, konečně další projekt se zajímavou knížkou. Máš pravdu, knize jsem v blízké době nechtěla dávat šanci, ale co já vím, třeba na konci změním názor. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se projekt povede a fakt ten názor změníš ! :D

      Vymazat
  2. Jupí! :) Už se moc těším! :)
    Pátek 13....to zní slibně ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatý pátek 13. ! :D Tolik toho vyřešil :D

      Vymazat
  3. Zní to skvěle, moc se těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda !! :) Snad se bude projekt líbit :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentář :)