25. listopadu 2016

RC Recenze | Stránky světa



Na Stránky světa jsem se těšila jako malá. Už když se na knihu podíváte, máte pocit, že vás čeká něco magického. Když pak člověk zjistí, že celá kniha je o světě, kterému vévodí knihy, nemůže to žádného knihomola nechat chladným. Řeknu to narovinu, má očekávání byla obrovská. Čekala jsem něco epického, něco, co mě nenechá ani vydechnout a bohužel přesně tohle se nestalo. Vezmeme to ale hezky popořádku…


Představte si svět, ve kterém knihy srší magií, postavy ožívají a existují města plná milionů knih. Přesně v tomhle světě žije patnáctiletá Furie Fearfaxová, která se narodila jako bibliomant – člověk, který dokáže čerpat sílu, které knihy skrývají a využívat ji. Bohužel to má jeden háček, každý bibliomant potřebuje svoji dušeknihu a ta Furiina se ne a ne objevit. Navíc Furie pochází z rodu Rosenkreutzů, kteří v minulosti patřili mezi 5 vládnoucími rodů bibliomantů. Mezi rody to ovšem začalo vřít a Rosenkreutzovi byli nuceni utéct z Německa a dnes se skrývají uprostřed anglického venkova. Ale jak to, tak vypadá, nejsou před nepřáteli skryti tak dobře, jak si mysleli…

Napsat ve zkratce o čem vlastně jsou Stránky světa tak úplně nejde. Kai Meyer stvořil úplně nový svět se svojí vlastní historií, zákony a pojmy....




Celou recenzi si můžete přečíst ZDE
Recenze byla psaná pro KNIHCENTRUM Revue





3 komentáře:

  1. Wow, o téhle knize jsem nikdy neslyšela, ale už teď si mě naprosto získala. Skvělá recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásny blog veľmi sa mi páči pozývam ťa na môj novootvorený blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu som čítala, ale až tak si ma nezískala. Občas som sa v nej trochu strácala. Po dočítaní jednotky som vôbec nemala chuť pokračovať.

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář :)