19. srpna 2017

4. blogové narozeniny | SOUTĚŽ



Ten rok uběhl jako voda! Úplně si pamatuju, jak jsem před rokem smolila narozeninový článek a jaký to byl problém se neopakovat (problém je to stále! :D).
Bohužel, tenhle rok byl v mnohém jiný, než ty minulé. Moje aktivita byla na nule (občas i pod nulou) a já si horko těžko lámala hlavu, jak to změnit. Nová práce mi brala mnohem víc času, než kolik bych si přála a v tom kolotoči neustálých povinností jsem se nakonec málem zničila. Pak přišel zlom a já si řekla dost, protože život by se měl prostě žít (a mladá jsem jenom jednou, žejo :D) a tak se teď pomalu vracím k věcem, které mě ještě před rokem dělaly šťastnou a kterých jsem se nevědomky pomalu vzdávala. K tomu samozřejmě patří i knížky a blogování :)
Letos to tedy nebudu nijak zvlášť protahovat. 
Děkuju, že tu stále jste i když moje aktivita je občas vážně žalostná a děkuju vám, že stále komentujete :)
Tenhle rok mě čeká poslední ročník na vysoké, takže rozhodně netvrdím, že se občas neodmlčím, ale něco mi přece jen tento rok přinesl - zjistila jsem, že člověk by se nikdy neměl vzdávat něčeho, co ho baví, protože každý z nás občas potřebuje nějaký ten únik u kterého si dokáže odpočinout od starostí toho "skutečného" života :)

A abych tady jenom neplkala velký "moudra", připravila jsem si pro vás soutěž!

A o co se bude soutěžit?


V poslední době jsem si hrozně zamilovala dělání knihomolských svíček, takže jsem jednu vyrobila i pro vás :)
Abych předešla případným dotazům - ne, nerozhodla jsem se rozjet výrobu ve velkém a svíčky prodávat. Je to jenom takový další můj další relaxační koníček :D 
A samozřejmě kromě svíčky tu pro vás mám také knížku - Ve stínu černých ptáků. Já sama se na ní teprve chystám, tak snad bude stát za to!



Něco málo k pravidlům...

  • Soutěž probíhá od 19.8. - 26.8.
  • Pro zapojení do soutěže stačí vyplnit soutěžní formulář pod článkem
  • Zúčastnit se může každý s českou nebo slovenskou doručovací adresou
  • Soutěž potrvá do sobotní půlnoci (26.8.)
  • Výherce vyhlásím do konce týdne na instastories a emailem
  • Každé duplicitní vyplnění bude mazáno
  • Výherce má 72 hodin na to, aby se ozval - v opačném případě losuji náhradníka
  • Výherce bude vylosován pomocí Random.org


Teď už vám popřeji jenom HODNĚ ŠTĚSTÍ a snad se u narozeninového článku sejdeme i příští rok!





4 komentáře:

  1. Z toho co jsem letos četla pro mě bylo nej Illuminae a Cizinka :-D A ještě se těším na strašnou hromadu knih. Například Cestovatelka, Plamen v temnotě, Faja, A zrodí se píseň, Píše bouří, Gemina a tak dále :-P
    luculi@seznam.cz a díky za soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      kvůli problému s komentáři jsem nakonec udělala soutěžní formulář. Nicméně, tvoji odpověď zařazuju do soutěže, takže už ho vyplňovat nemusíš :)

      Vymazat
  2. Ten úvodní text!! Jsme rádi, že si umíš dupnout, stát si za svým a že jsi zpátky ♡

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář :)