17. října 2017

BlogTour 2017 | Odpovědi & Giveaway


A je tu i můj článek v rámci BlogTour 2017 :)
(opožděně, za což se všem moc omlouvám, nebudu se na nic vymlouvat - prostě jsem hrozná)
Jsem strašně ráda, že jsem opět mohla pořádat BlogTour spolu s Ivccou a Melindou, a zároveň oslovit své oblíbené autory. Loni to bylo dost žalostné a já získala jenom 2 odpovědi, ale letos to dopadlo o poznání lépe. Pojďme se tedy podívat na co jsem se autorů ptala a kdo mi odpověděl! (...a na konci si zasoutěžit!)






"Je spousta věcí, které miluji a lidé by je považovali za „guilty pleasure“, ale já se kvůli nim vinná ani trochu necítím, protože si je užívám! 
Je jedna věc, kvůli které se cítím trochu špatně, když jsem ve stresu mám totiž ve zvyku sledovat hodiny videa na YouTube. Často to jsou reality show, které ani nesleduji (Real Housewives of New York, Dance Moms atd.). A vždycky vím, že je to hrozné plýtvání časem, když jsem vytížená a ve stresu, takže se často cítím špatně, když strávím 2 hodiny tímhle místo toho, abych psala nebo dělala daně atd."



"Mým největším zakázaným potěšením jsou seriálové maratony. Momentálně třeba všech sedm sérií Status: Nežádoucí – takový špionážní seriál." 



"Mým zakázaným potěšením je jednoznačně čokoláda. Jím jí víc než dost a vím, že bych neměla. Ale...je to tak vynikající!!"




"Je pro mě těžké udržet se a nekupovat všechny ty knihy, které mě zaujmou, a že jich je spousta! Nicméně radost z objevování nových spisovatelů vyváží jakoukoliv vinu, kterou bych mohla pocítit."





"Mým největším guilty pleasure je každodenní sledování pořadů na Netflixu. (některé oblíbené: Orange is the New Black, House of Cards, Veep, Rectify, Legends, Great British Baking Show, Better Call Saul). Nicméně, tuto závislost si ospravedlňuji tím, že během sledování ujdu 10,000 kroků na běžeckém pásu, takže čas během cvičení utíká ani nevíte jak."


"Mým největším guilty pleasure je nejspíš čokoláda Cherry Tango od Ghiradelli. Je to tmavá čokoláda-takže trochu hořká-s kousky třešní a mandlí. Jedna porce jsou tři kousky, ale když se neomezuji, sním ji celou najednou. Takže osm kousků!"


"Mým největším zakázaným potěšením jsou nejspíš maratony televizních pořadů na Netflixu místo čtení."


"Nejsem si jistá, jestli mám nějaké guilty pleasure... Myslím, že když se člověk dostane do mého věku, měl by si užívat vše, co mu dělá radost, bez jakýchkoliv výčitek!

Hmm.. Možná to, že necvičím?? To je potěšení, kvůli kterému se také cítím trochu provinile, haha!"


"Neuznávám označování jakékoliv knihy jako guilty pleasure, protože tady by neměla být žádná vina, hehe, každopádně mé guilty pleasure je jednoznačně jídlo. Potraviny ve kterých je škrob, povzbudivé uhlohydráty, smažená jídla a všechny druhy dezertů. Nezdravé jídlo je jednoznačně mojí slabostí. A stejně jako u knih – všechny je přečtěte! Žádný pocit viny! Žádné kalorie! ;)"


Dobrá otázka..hmm..masáže a pedikúra. Jak já je miluji! Obvykle z toho dělám rodinné výpravy. Mám pět dcer a jít do salónu je náš rituál, společně sedíme v řadě a necháváme se hýčkat. Je to jediný případ, kdy se nechám opečovávat a vůbec se necítím špatně kvůli tomu, že tu laskavost nevracím.


"Myslím, že mým největším guilty pleasure je posedlost seriálem Lovci duchů. Jsem bláznivě zamilovaná do Winchesterů a každou sérii jsem viděla od začátku do konce už mnohokrát. Někdy si sledování dopřávám jako odměnu za dokončení čehokoli, co bylo potřeba dodělat. Miluji to!"





Některé z oslovených autorek byly tak hodné, že mi pro vás poslaly podepsané kartičky, záložky (Liz Coley, Alwyn Hamilton, Tammara Webber) a v případě Elle Kennedy dokonce krásný balíček! A jelikož nejsem žádný hamoun, připravila jsem si pro vás malou soutěž :)

* Soutěž probíhá od 17.10. do půlnoci 24.10.2017 *
* Výherce vyberu náhodně pomocí Random.org *
* Výherce má 72 hodin, aby se mi ozval, jinak losuji náhradníka *
* Výherce vyhlásím do konce týden od ukončení soutěže na Instastories a emailem * 
Zúčastnit se může každý s českou nebo slovenskou doručovací adresou *

SOUTĚŽ JIŽ UKONČENA 

MOC GRATULUJI VÝHERCI <3


*TÁŇA*


XOXO

Pokud jste to ještě neudělaly, koukněte i na další blogy které se zapojily :)


<!-- end InLinkz script —>

14 komentářů:

  1. 1) Alex Newman
    2) milciska@seznam.cz
    3) Stephen King - je to můj vzor, jeho knihy zbožňuju, nehledě na to, kolik spisovatelů jiných byl chtěla oslovit, on by byl rozhodně ten první.


    Jinak některé odpovědi mě upřímně zaskočily, nejvíce asi ta od Stacey Kade, protože osobně bych to takhle specifikovat nedokázala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle byla jednoznačně zajímavá otázka :o...


    moncik.11@sezna.cz
    Vždy je má odpověď na tuto otázku stejná; Neil Gaiman, protože jeho imaginace nezná hranic... A ani bych se neměla, na co zeptat, jen bych si s ním hrozně ráda promluvila, abych viděla, že je to člověk skutečně z masa a kostí, naprosto normální lidská bytost, která dýcha :DD. Je to potom hrozně inspirující:) Vědět, že i já bych někdy mohla být na jeho místě.

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Nina
    2) ninylovesbooks@gmail.com
    3) Jednoznačne Cassandra Clare :) Zbožňujem jej knihy, celý svet, ktorý vytvorila a rovnako aj jej postavy ❤️ :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Marky
    2. marky48dsp@gmail.com
    3. Určitě Frederik Backman, protože autor tak milých knih jako jsou ty jeho, musí být úžasný člověk a komunikace s ním bych jisto jistě nelitovala ;)

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Kristýna

    2. kikizubik@seznam.cz

    3. Jen jednoho? Napadli mě dvě autorky :D Ráda bych oslovila Beccu Fitzpatrick, protože její knížky mám strašně ráda. Rozhodně bych se dokázala hodně rozepsat o jejích knižních mužských postavách. ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Ja len tak nesúťažne chcem povedať, že zaujímavá otázka, veľmi pekné odpovede a krásne spracovaný článok. ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju <3 Jsem moc ráda, že i nesoutěžně se ti článek líbil :))

      Vymazat
  7. 1. Aneta Fejfarová
    2. fejfarovaaneta@seznam.cz
    3. Jednoznačně Rick Riordan. Jeho knihy jsem si zamilovala hned po prvním přečtení a stydím se za to, že jsem je dřív odsuzovala a říkala si, že jsou pro děti.. :D

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Tee knihomolka
    2. spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3. Určitě by to byla Suzanne Collins - autorka mé nejoblíbenější knižní série Hunger games- ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Super! :) A ty bannery jsou boží <3 Jinak doufala jsem, že se autorky podělí spíš o své guilty pleasure knížky :D :D I když na druhou stranu - ze mě by je veřejně asi taky nikdo nevymámil :D
    1. Ivcca
    2. ivcca.k(zavinac)gmail.com
    3. Asi by to byla Sarah J. Maas a snažila bych se z ní vymámit, jestli v nějakym vesmíru existuje chlap podobnej Rhysovi :D

    OdpovědětVymazat
  10. Skvele ulovky, byla jsi hrozne uspesna :) Stejne jako Ivca jsem cekala spise knizni guilty pleasure, ale dost me pobavilo, ze to u vetsiny z nich je sledovani serialu, maniaci jsme zrejme vsichni :D A ty daaarecky ♡

    1) Tereeeza M.
    2) tereza.mrkvickova@atlas.cz
    3) Jo Nesbø - takova moje platonicka laska, protoze pro me je to zaroven i Harry Hole :)

    OdpovědětVymazat
  11. 1) Lili
    2) martina.lili.urbanova@gmail.com
    3) Soman Chainani - obdivujem jeho fantáziu a chcela by som zistiť, či je to fakt chlap, pretože sa nemôžem zbaviť podozrenia, že je v skutočnosti žena. :D

    Inak skvelé úlovky, zaujímavá otázka a niektoré odpovede boli fakt super. :D

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Táňa
    2. tanamouckova@seznam.cz
    3. Pokud by to bylo možné (což rovnou z několika důvodů není), ráda bych se setkala s jedním z mých nejoblíbenějších autorů. Edgar Allan Poe. Jeho dílka zbožňuji, a proto bych se o jeho tvorbě chtěla dozvědět více. Co se skrývá za ponurou atmosférou - a je pravda to, co se o Vás píše ve všech biografiích? Do historie člověk nikdy nevidí na 100% přesně, proto se některé "fakty" mohou lehce zkreslit. Je mi jasné, že by to bylo naprosto bláznivé setkání... škoda, že se mi nic takového v jednadvacátém století nepodaří. Pokud si mám vybrat jen jednoho autora, vždycky to v mém srdci bude Poe.

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Veronika
    2. veronika.szucsova145@gmail.com
    3. Asi by to bol Rick Riordan. Zbožňujem jeho knihy, štýl a témy , o ktorých píše sa mi strašne páčia. Ako dokázal prepojiť moderný svet so starovým Gréckom, Rímom, Egyptom je úžasné :D

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář :)