5. listopadu 2013

Abeceda spisovatelů: Sarah Alderson




Toto meme pořádá GiraffeAndy a příspěvky se budou zveřejňovat (snad) každé úterý.


Sarah Alderson

1) Kde se narodil/a, kde právě žije:

Sarah se narodila ve Velké Británii - v Londýně. Dnes žije na Bali.


2) Kdy vydal/a svoji první knihu, jaká kniha to byla: 

První knihu vydala v roce 2011 a jmenuje se Hunting Lila.

3) Žánry, kterým se věnuje:

Věnuje se Young Adult a to zejména fantasy. Kromě jejích fantasy sériích, vydala také samostatnou contemporary knihu The Sound.

4) Tituly, které jsem od autora přečetl/a: 

Zatím jsem přečetla již zmíněnou knihu The Sound.

5) Jaký má styl psaní, co se mi na něm líbí:

Kniha The Sound mě sice moc nezaujala svým příběhem, ale bylo vidět že Sarah psát umí. Dokážě do knihy vnést i trochu vtipu. Britové jsou známý svým suchým sarkastickým humorem a právě tu angličanku v sobě Sarah nezapře. Píše jednoduchým stylem, takže člověku rychle ubíhají stránky.

6) Libovolná zajímavost, kterou jsem o autorovi našel/našla:

Sarah je vášnivá cestovatelka. Procestovala již Indii, Australii a Ameriku. Usadila se právě v Indonesii na Bali v městečku Ubud a to kvůli tomu, že je tam hodně sluníčka a kokosů :)

7) Jaké knihy bych si od autora rád/a přečetl/a či na vydání kterých jeho knih se těším:

Mám v plánu si, co nejdřív přečíst její první knihu Hunting Lila. Doufám, že mě zaujme víc než The Sound :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za komentář :)