15. dubna 2018

Sečteno & Podtrženo | Leden + Únor

Po novém roce jsem se rozhodla, že znovu obnovím rubriku typu Knižní přírůstky a Wrap up. Jelikož ale ne každý měsíc se mi zadaří mít plno přečtených knížek (zdravím březen!), přišlo mi lepší to hezky spojit dohromady, aby ten článek taky o něčem byl - a tak se zrodilo Sečteno & Podtrženo!

A jelikož jsem lemra líná, dostávám se k tomuto konceptu až v dubnu :D A tak vás dneska čeká shrnutí přečtených a nových knih za první dva měsíce roku 2018! Začneme ale hezky popořadě...






 A co jsem teda přečetla v průběhu ledna?



Hadrový panák
Po všech těch nadšených reakcích jsem prostě čekala nějakou bombu, něco co mě zvedne ze židle. Bohužel nic takového se nestalo a Hadrový panák pro mě byl bohužel spíš průměrem. Pokud už máte nějaké ty thrillery načtené, nejspíš vás Hadrový panák nijak zvlášť nepřekvapí.

3*/5*




Slepí ptáci
Ursula Poznanski se už pro mě stala takovou zárukou kvality - jediná její kniha mě nikdy nezklamala. Slepí ptáci jsou druhým dílem série o Beatrice Kaspary (první díl nese název Pět). Mám ráda styl, kterým autorka píše a její knihy mám vždycky přečtené skoro na jedno posezení. Rozhodně doporučuji všem, kteří mají rádi detektivní příběhy :)


4*/5*


Hlasy
Když už jsem byla u té Ursuly, nemohla jsem si po dočtení Slepých ptáků nechat ujít ani ten třetí díl. Myslela jsem si, že Ursula už svoje "nej" předvedla a nic už mě nedokáže víc uchvátit. Spletla jsem se. Hlasy byly prostě skvělé a já se nemohla odtrhnout. Tohle mě prostě neskutečně bavilo! Kde je další díl?!

5*/5*



Sedmilhářky
Už hrozně dlouho jsem se do nich chtěla pustit, ale vždycky mi do toho vlezla nějaká jiná knížka. Až nadešla ta správná chvíle a já šla odhalovat, co na to všichni v mém okolí vidí... a už to úplně chápu. Liane Moriarty dokáže nádherně vystavět příběh na obyčejnostech každodenního života a vdechnout mu něco navíc. Co vás donutí přemýšlet... Co vás prostě bude bavit!

4*/5*



Sexy farmář
Poslední přečtená kniha za leden byla tahle novinka z pera mé oblíbené oddychové autorky Alice Clayton. Pokud hledáte něco nenáročného u čeho si odpočinete, jste na správné adrese. 
Co jsem na knihu říkala si můžete přečíst v mé recenzi - ZDE


A teď už přicházejí na řadu pořízené knížky...


Ano ano, musela jsem si doplnit knihovnu a tak přišel čas na Hlasy a Slepé ptáky. Dalším přírůstkem byl Sexy farmář, kterého jsem dostala na recenzi od Knihcentrum.cz.
Poslední pořízenou knihou byl The Shadowhunter's Codex, který jsem objevila v levných knihách a prostě ho tam nemohla nechat.






V únoru se u mne z mnoha důvodů objevila tak trochu čtecí krize, ke které dost přispěl i nedostatek času. Takže těch přečtených knížek bylo o dost méně - přesněji pouze dvě :D Na obě plánuji, co nejdříve napsat recenzi, ve které se toho dozvíte víc. Teď ale aspoň k malému shrnutí:



Freya - Ve stínu moci


Knihu mi zaslala samotná autorka Tereza Richter. Přes počáteční pocit, že se snad nezačtu, se nakonec jednalo o opravdu milé překvapení! Mohu vám říct, že pro mladší čtenáře, kteří milují young adult literaturu, je tohle přesně ta správná volba.

Více už brzy v recenzi




Projekt Kronos
U českých autorů jsem zůstala i v případě druhé knihy. O Projektu Kronos jsem toho slyšela hodně a byla opravdu zvědavá. A musím říct - PÁÁÁÁNI! Tohle teda byla neskutečná jízda. Už dva měsíce všude chodím a doporučuji (a budu i nadále). Protože tohle si prostě chcete přečíst... Tohle si prostě musíte přečíst! :D

Více už brzy v recenzi


A co jsem si za únor pořídila?


Vezmeme to od shora - Projekt Kronos mi stále někdo doporučoval a já (ani nevím proč) stále odolávala. Až jsem se nechala zlomit a nelituji ani na okamžik. Pořád se snažím dostat z fáze, kdy bych nejradši jenom opakovala, jak moc je to skvělý, abych už konečně byla schopná napsat recenzi, která by nebyla pouze ódou na spisovatelský um Pavla Bareše (:D). Nicméně to postupně vzdávám a už teď vás varuji, že to bude velmi (velmi!) nadšená recenze.
Jako další mi pak přišel recenzní výtisk Vešla do moře od Knihcentrum.cz,  knihu už skoro měsíc dočítám, ale každým dnem se můžete těšit na recenzi, kde snad shrnu i to, proč mi to tak dlouho trvá :) 
Dalším recenzním výtiskem je pak Nejdelší den Adama T. od Booklab
A nakonec jsem musela využít akce 1+1 v Luxoru (akci jsme využily společně bookish_teria pořídit si tolik opěvované Manžele od vedle. Sice už teď je mi jasný, že se k nim dostanu bůh ví kdy, ale nechat jsem je tam nemohla - to dá přece rozum!



To je ode mne pro dnešek vše a já doufám, že překonám tu lemru v sobě a příště článek vyjde hezky na konci dubna :D


5 komentářů:

  1. Četla jsem pouze jednu ze zmíněných knih a to Manželé odvedle, z knihy jsem byla nadšená, příběh se mi hodně líbil, tak snad bude i tobě:)
    A rozhodně se chystám na Hadrového panáka, Sexy farmáře, Hlasy a Slepí ptáci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem na Manžele od vedle jenom chválu, tak jsem na to fakt zvědavá :)
      Hlasy a Slepé ptáky moc doporučuju, Ursula těmito knihami jen dokazuje, jak je skvělá! Snad se budou líbit :)

      Vymazat
  2. Ty fotky!!! <3 Nemůžu se vynadívat, máš prostě talent. Každopádně jsi toho přečetla spoustu, když pomyslím co jsem přečetla za poslední dva měsíce.... (ehm..ehm.. Repliku? :D ) Moje vysoké tempo z ledna dost opadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!!! <3 <3
      Moje tempo poslední dobou dost upadá :D

      Vymazat
  3. Obdivuju, že jsi přečetla hrozně moc z toho, co jsi pořídila. Já nakupuju a číst nestíhám, klasika :D Jinak se mi tenhle koncept moc líbí a budu se těšit na další článek. A prokládání tvými fotkami, no bomba :)
    Hrozně se těším na recenzi na Projekt Kronos (už jsem dlouho neotravovala, tak si to dovolím do komentáře :p ) a Manželé odvedle - ta výhodná nabídka se nedala odmítnout, ale myslím, že dřív ve stejné akci koupíme Někdo cizí v době, než si tohle přečteme :D :D

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentář :)